lørdag 1. oktober 2011

OFFENSIVT OM FORHOLDET MELLOM LIVET OG DØDEN

Det har vært så mye trøkk i Saloon Kakadu idag at jeg må nøye meg med konsentrert, men viktig melding.
 I en av de 6 (seks) daglige papiraviser jeg leser daglig sakser jeg i dag meget offensive ord til ettertanke av Hans Børli:
VI ER SÅ REDDE FOR DØDEN AT VI GLEMMER Å LEVE DET BITTE LILLE SEKUNDET VI ER BEVILGET AV EVIGHETEN

Jeg vil også sitere den romerske keiser Marcus Aurelius:
DET ER IKKE DØDEN DU SKAL FRYKTE, MEN DET AT DU ALDRI HAR LEVD!

Så vil jeg også nevne to meget OFFENSIVE spørsmål fra danske Politiken.
NÅR  VAR  DU  SIST  TILSTEDE  I  DITT  EGET  LIV?
OG  HVOR  GÅR  DU  SÅ  HEN  MED  RESTEN  AV  DETTE  DITT LIV?

Derfor vil jeg avslutte med ordene til bestefaren til vokalisten  i  DDE:

Æ  SKA  HA  DET  ARTI  MENS  Æ  LEVE  ,  Æ  SKA  LENGE  NOK  VÆRA  DAU!
Hear, hear!
Og glem ikke:  UTEN SYND,  INTET  LIV!

Derfor er ditt berikende, magiske og syndefulle liv NÅ! Ikke i morgen!

Ha en strålende, humørfyllt og syndig helg.

Og glem ikke at Fanden trives best blandt sure folk!