torsdag 2. juni 2016

Sylvi Lishaug eneste brems på asylsvindelen

I hele pinseuken var jeg i Tønder i Danmark, og i tillegg en dagstur til Husum i Tyskland. Det som bl.a. skiller Danmark fra Norge, er en helt annen (for meg) kvalitet på danske leserinnlegg og artikler som angår de presserende dramatiske  utviklinger i dagens verden. Og det er bl.a. asylpolitikken i dagens Europa. Mitt siste innlegg om dette politiske vannviddsområde er mitt mest leste noensinne med firsifret anntall lesere. Men jeg ser jo nå at jeg var alt for mild i formen.
I en glitrende artikkel i en av de danske kvalitets-søndagsaviser påviste forfatteren utfra grundig dokumentasjon at rundt 90 % -nitti prosent- av asylsøkerne til Europa er offer for de kriminelle bander som driver med menneskesmugling på utspekulert svindelnivå. Forfatteren var frustert over uvitenheten og naiviteten blandt alle Europas toppolitikere. Det er en livsfarlig troskyldighet som faktisk på sikt kan utradere den nordiske velferdsstaten slik vi kjenner den i dag.  I en av de andre aviser så jeg nok en artikkel som belyste en forskrekkelig virkelighet som  de mest politiske godhetstyranner ikke aner rekkevidden av.
Saken er den at asylsøking er blitt en til de grader milliardgeskjeft for menneskesmuglerne. Og fra Syria er denne organiserte kriminalitet blitt overført til Libya. I norsk tv ble dette belyst senest i går, hvor det ble understreket at kyniske kriminelle, mot særdeles god betaling, laster opp synkeferdige baljer med desperate flyktninger som først og fremst er økonomiske flyktninger.
De kriminelle nettverk av asylsmuglere selger først og fremst et "produkt" som ikke  eksisterer. Og det er at  Tyskland, og i særdeles Norden, er et paradis for flyktninger. Der venter leilighet, bil og alle bekvemmeligheter helt gratis resten av livet, og i tillegg får asylantene mer enn nok penger - hele tiden. Og disse stakkars asylantene sluker denne bløff og  setter seg i stor gjeld til denne mafia som får selv krokodiller til å virke siviliserte i sammenlikning.
Det jeg så i byene i Danmark, som i Husum og Egersund,er en flyktinigpolitikk som (for meg) er gått totalt konkurs. Mørkhudete økonomiske flyktninger i arbeidsfør alder sviver rundt uten mål og mening og vil aldri bidra noe som helst til å opprettholde veldferdsstaten. Og så har man de islamske familier som aldri kommer til å bli integrert og som mentalt lever fortsatt  med et kvinnesyn solid forplantet i middelalderen. De siste representerer (for meg) livsfarlig religiøs rasisme. Og for begge disse typer gratispassasjerer opptrer norske politiske godshetstyranner som underdanige og hysterisk nyttige idioter. Og den selvnytende og venstrevridde hovedstatspressen er ikke et hår bedre. Spør du meg.
Jo mer jeg betrakter tysk/svensk/norsk asylpolitikk, jo mer og mer setter jeg pris på Sylvi Listhaug. Når mennesker som henne trår fram med ansvarlig fornuft og et språk forankret i virkeligheten som alle forstår, da er hylekoret i gang fra den del av politikere og pressefolk som tilbringer mye tid på seminarer.
Som jeg skrev i et tidliger blogginnslag; landsforræderiet (for meg 100% subjekivt!!) kommer i mange former og landsforræderne i mange forkledninger.
Mitt kontante og ansvarlige medmenneske Sylvi Listhaug, du framstår som en lysende søyle i dette hav av uvitenhet, naivitet og hårreisende uansvarlighet. Det er derfor pygmeene baktaler deg!