torsdag 23. oktober 2014

Nå ser vi hva som kommer ETTER mennesket.

I framtiden kommer vi alle til å bli litt menneske og mest roboter. Det er ikke noe jeg har suget av eget bryst, men konklusjonen i ærverdige Time. Den artikkelen jeg leste i dag må jo skremme vatnet av alle oppegående mennesker av i dag.
Time har et uttrykk som heter "post humans" som betyr noe sånt som "verden etter mennesket". For å gjøre det forståelig for mine blogglesere, så kom mennesket fra apene, akkurat som "det nye mennesket" utspringer fra mennesket av 2014.
Så i framtiden vil mennesket av i dag bli utryddet og erstattet av noe som ser ut som et menneske, slik vi kjenner det i 2014. Men det er blitt redusert til en tilnærmet robot hvor den menneskelige hjerne og datamaskinen er koplet sammen SÆRDELES TETT. Jeg siterer bare fra artikkelen i Time.
Det som forårsaket artikkelen i Time,er at nå kommer Apple med et nytt armbåndsur hvor alt du kan få opp på Iphonen, finnes på armbåndsuret! Får de hjernevaskede brukere av Iphonen av i dag absistenssymptoner hvis iphonen er ute av syne et eneste øyeblikk, så er det beskjedent i forhold hvis noen fjerner Iphone-uret. For uret er en intim del av kroppen din!
Time avslutter med at neste skritt er at det  opereres inn en liten iphone i kroppen din med alle tilgjengelige apper.  Så har "systemet"  total kontroll over ALT du tenker og utfører. HVERT ENESTE SEKUND!!!!

Personlig fantasi, personlige drømmer og alt det andre som er viktige byggeklosser i prosessen med å skape et originalt individ er borte for alltid. Og hva som kommer etter, er et skremmende tomrom befolket av moderne zoombier uten sjel. Styrt av noen få med en kontroll så total at Gud Fader, Stalin, Hitler, Fanden og hele hurven er bare stakkarslige amatører i sammenlikning med det som ses i horisonten.
Det er framtiden, desverre. Jeg er personlig glad over at jeg ikke skal leve der. Selv Fanden ville betakket seg for å tilbringe et eneste sekund i en slik verdensomspennende teknologisk konsentrasjonsleir.
De mørke krefter er sluppet ut av lampen. Når de har utviklet seg i full dressur, så  hjelpe meg de jordens fordømte som blir suget inn i dette sorte hull uten aller minste menneskelig lys.

Kom ikke å si at jeg ikke har stortalent som dommedagsprofet!!!!

Men- den som spøk for spøk- og alvorlig kun alvorlig- har faktisk fattet begge deler like dårlig !