fredag 19. april 2013

Internett vet tydeligvis alt

I pinsen skal jeg på en kort forretningstur til Danmark, og planlegger i den anledning å ha mitt hovedkvarter i værelse 119, Hvide Sande. Det er strategisk plassert. Jeg kan da rekke å besøke ørten spesialforretninger på de få dager jeg har til rådighet.
Grunnen til at jeg blogger dette er at den nye eier av Hvide Sande Hotel fortalte meg i telefonen , hvor han bekreftet bestillingen, at han hadde sjekket meg på Google. ( Det er ikke alltid godt å vite hva slags folk som kommer rekende).
Han hadde googlet Eivind Andreas Endresen , og da fikk han (jrf. ham selv) mye underholdning, inklusive innslag på  U - TUBE!
Nå er jeg ikke så veldig komfortabel med Internett, men jeg måtte jo (for første gang) sjekke det selv.
Jeg fikk jo helt bakorversveis!
Du snakker om vindunderlig nye verden hvor alle snart vet alt om alle! Her må man faktisk tenke seg om maaange ganger hva man slipper ut på nettet! Google vet jo alt!
Så- et godt råd! Hold lav profil. For min egen del har jeg kommet i den alder at jeg gir fullstendig blanken. Mitt livs motto nå er : Still crazy after all these years.