torsdag 10. august 2017

Trollpikkens nasjonaldag blir 19. august


Trollpikken er fortsatt "hot". Senest i dag er det oppslag i VG vedrørende "Den berømte". Og Trollpikken vil bli mer og mer "hot" i årene  som kommer.
Nå går det mot 19. august og offisiell avduking kl 1600. Og som jeg ser det, vil Trollpikkens  "dåpsdag" også bli bursdag i samme slengen. Og den kan feires årlig med fullt trøkk. Det kan bli tradisjon. Potensialet når det gjelder Norges nye superkjendis er nemlig av et slikt kaliber, at det er bare fantasien som setter grenser.
Eigersund har fått noe i hendene nå , sendt fra oven, som alle andre kommuner kan misunne oss. Og vedkommende som kappet Trollpikken burde fått filmtilbud og PR-pris. Uten den dramatiske historien, ville det bare vært en spesiell steinformasjon med et "frekt" navn.
Som det nå er hele settingen en "world story". Aldeles enestående og dramatisk. Virkeligheten overgår fantasien.
Selv vurderer jeg nå å få min profesjonelle hatteprodusent i Australia til å produsere den dyreste og flotteste hatt i kenguruskinn noensinne kommet ut av Australia. Jeg har nå hatter i prisklasser fra kr. 500  og oppover.
Trollpikk-hatten (hvis det blir noe av det) skal ha den innebygde identitet at den har vært i berøring med Trollpikken. Jeg ser for meg at jeg noen tidlige morgener går med ryggsekk fyllt av kenguruhatter spesial til Trollpikken og sprer de alle utover "superpotensen" og tar foto som bevis. Hattene skal nummeres innvendig på samme måte som rancheierne i USA satte svimerke på kveget, og det skal følge med sertifikat for hver hatt.
Dette bare som et innspill til alt det som kan produseres av seriøse Trollpikken-produkter. Plastikkdill produsert i China skal vi alle holde oss milevis borte fra når det gjelder "majesteten". Jeg har sett alt for mye slike sørgelige "produkter" over hele verden.
Hva med Trollpikken "potenspulver"? I så tilfelle må dette virke i praksis. Bløff og tull kan vi ikke ha i forbindelse med "majesteten". Det er noe som heter majestetsfornærmelse.