torsdag 29. desember 2011

HVILKE TYPER MENN ER MEST ATTRAKTIVE FOR DAMER ?

På Dagblad nett leste jeg nettopp en (relativ) lang artikkel om hvorfor korte menn er mindre erotisk (og i det hele) attraktive for damer.Til orientering var jeg i miliæret rett i nærheten av gjennomsnittshøyden . Nå har jeg sunket litt og er vel på Bruce Springsteens høyde . Nå er snitthøyden for menn i Norge over 180, og sandelig min hatt er damene i ferd med å komme etter!
Så hvilke kombinasjon kroppshøyde/egenskaper er mest attraktive for damer? Med snart 600 facebookvenner bør jeg få noen interessante svar fra de samme damene.
Alternativ 1: (høy , minst 185) , bunnsolid utdannelse, høy inntekt, men uten minste karisma. Grå type uten utstråling , humør og varme.
Alternativ 2 (lav, maks 175, bunnsolid utdannelse, høy inntekt. Meget godt humør og utstråling så det holder.
Alternativ3. høy,  kun 9 årig skole og intekt under snittet. Overmåte godt humør.

Som jeg blogger dette kommer jeg på at damens kroppshøyde naturligvis må spille inn.
Jeg vil også sitere Isabel Allende (den berømte søramerikanske forfatterinnen: " Det beste afrodisiakum (erotisk stimulerende middel, er  ord. G-punktet sitter i ørene. Den som leter lenger ned kaster bort tiden!
Så langt Allende.
Jeg vil også sitere Frank Sinatras svar om hva som var HANS oppskrift på paradis. "Uendelige mengder med sexy damer i metervis!"
Så langt Sinatra.
Jeg måtte bare få blogget dette før jeg må til med noe dødsens kjedelig kontorarbeid.