torsdag 6. juni 2013

Hyggelig opplevelse i NRK-Rogalands redaksjon

Jeg var innvitert som morgengjest hos NRK-Rogaland i går onsdag. Jeg var på plass i redaksjonen kl 0600. Sendingen varte fram til kl 0900. Det ble et meget opplevelsrikt møte. Jeg fikk til og med morgenmad fra en vennlig dansk dame. Det var jo Danmarks nasjonaldag.
Vi pratet om løst og fast, og timene gikk fort.
Nå er jo en av de ytterst få i Norge som hverken hører på radio eller bruker mobiltelefon. Det var derfor interessant  få så mange positive tilbakemeldinger fra folk som hadde hørt på innslaget. Jeg forstår nå ettherhvert at NRK-lokalradion har en stor lytterskare tidlig på morgenen. Mye større enn jeg hadde forestilt meg.
Hensikten med dette korte blogginnslaget er å gi strålende tilbakemelding til hele staben i NRK-Rogaland. Det fortjener de.
Forresten traff jeg også min gode venn Jon Skien. Han husket godt innslaget på Norge Rundt vi hadde med min damesykkel Anna Lovinda i 1999. Han skal pensjonere seg neste år. Jeg kommer til å savne Jon. Det er det mange som vil gjøre.
Nok en gang- en meget sympatisk stab i naturskjønne omgivelser. Det må være et previlegium å ha en slik arbeidsplass. Kvaliteten i arbeidssituasjonen definerer langt på vei din livskvalitet.