lørdag 26. mai 2012

Vindmøller og trusselen fra Facebook

Jeg vil opplyse minne blogglesere at jeg  reiser i morgen tidlig til Hvide Sande i Danmark. I egnen der har jeg visse forretningsmessige etterretningsoperasjoner å utføre. I tillegg skal jeg studere mulige negative effekter av vindmøller. Resultatet kommer både på blogg og i lokalavisen.
Men det som mest opptar meg for øyeblikket er den redselsrapporten jeg leste i Dagens Næringsliv vedrørende det uhyggelige faktum at Facebook vet antagelig mer om ditt eget liv enn du gjør selv. Rapporten (flere sider) i denne Norges journalistisk mest ypperlige lørdagsavis kunne skremme vatnet av noen og enhver. Det burde være pliktlesing for alle facebookbrukere.
Prøv å fordøye denne:
Hvis en tung kriminell eller mistenkt terrorist ønsker deg som facebookvenn så kan følgende skje. SELV OM DU IKKE SVARER, KAN DU FOR RESTEN AV DITT LIV BLI NEKTET ADGANG TIL USA. VEDKOMMENDES  FORESPØRSEL  ER  NEMLIG  REGISTRERT.    OG  DERMED KOPLET TIL DITT NAVN!!!!!!!!

Det er mye mer i artikkelen som kan gi intetanende facebookvenner svettetokter!

Ha i øvrig en strålende pinse!