onsdag 6. april 2011

den erigerte penis i tempelet i Beijing

Jeg fikk beskjed i morges fra min "bloggsjef" at det var bedre med for mange innslag på bloggen enn for få. Det var bare å tråkke til. Dette innslag bør igrunnnen ha 18 års grense og bør absolutt ikke leses at tante jomfru Amalie som går regelmessig i bedehuset.
En kald vinteruke i februar 2000 hadde jeg en eventyrlig uke i Beijing. Blandt de mange opplevelser er det i denne omgang en spesiell som jeg skal trekke fram. Jeg advarer nok en gang sarte sjeler.
Et stykke bak den forbudte  by entret jeg et tempel. Det var en ubestemmelig gjenomtrengende erotisk atmosfære i lokalet. Det krydde av statuer med vellystige kvinner og menn.. Det var spesielt  en som tiltrakk seg min oppmersomhet. Det var en mann som holdt rundt en meget velformet dame.  Begge var nakne.Utrykket i mannens ansikt var så fandenivolsk at bare det kunne få enhver heteroseksuell  dame til å bli mo i knærne
Det var imidlertid midtpartiet til denne alfahann som tiltrakk seg min oppmerksomhet. Hele hofteregionen var omsvøpet og skjult av et kledeplagg. Det bulet imidlertid veldig ut der du vet. Det gikk imidlertid en myndig vaktdame inne i lokalet og passet på at ingen rørte eller fotograferte statuene.
Da damen for en kort stund var utenfor synsvidde var jeg lynraskt framme, fjernet plagget og fikk det på plass igjen fortere enn svint. Det som skjulte seg under var mannens mektige våpen klar til action som bare det ! Hadde jomfru Amalie sett det hadde hun besvimet på flekken! Enhver 100% heteroseksuell mann ville imidlertid blitt så inspirert at han ville vært klar til på flekken  å betjene et helt harem!.
I ettertid har jeg gjordt meg noen tanker rundt denne noget spesielle opplevelsen. I kristenheten driver vi avgudsdyrkelse av det lemlestede Kristi legeme på det romerske torturinstrumentet korset. Med andre ord har vi gjordt den groteske død til avgudsreligion. Vi tilber med andre ord døden.
Kinesere på sin side tilber det mannlige lem som er selve forutsetningen for det menneskelige liv. Kineserne tilber livet. I Tyskland og Italia synker folketallet  på grunn av at det ikke produseres nok unger.
Var det kanskje en ide at disse landene satte opp et tempel kinesisk style ved siden av hver eneste kirke. Så ville sannsynligvis kirkebesøket gå til himmels og det samme ville folketallet gjordt.
Hvis noen av mine blogglesere har direkte kontakt med de respektive lands ambassader, vennligs overbring mitt instendige råd for på alle måter å ivareta et vitalt samfunn.