onsdag 29. februar 2012

GOOGLES MØTEPLASS ER IKKE BARE BILLIG SEX

Når det gjelder dette med å "sjekke" folk på nettet har jeg egentlig ikke gjordt meg opp noen absolutt mening hverken den ene eller den andre veien. Jeg vet jo at sjekkingen der har medført mye seksuelle forbrytelser overfor spesielt mindreårige jenter. Det er jo kjent at svindlere også via nettet utnytter godtroende damer økonomisk så det holder.
Men i går opplevde jeg noe gledelig og interessant den andre veien når det gjelder å finne seriøse livsledsagere på nettet. Dette kan muligens interessere mine blogglesere.
En jærbu som jeg kjenner godt (rundt 60) har levd i et helt greit ekteskap gjennom mange år. Når jeg regelmessig har truffet ekteparet har jeg faktisk savnet gnist og virkelig samhørighet i forholdet. Det virker som ekteskapet gikk på autopilot.
Men så- rett før jul hadde jeg i Saloon Kakadu besøk av ektemannen med ny livsledsager! Damen var intelligent (snakker 7 språk) og var virkelig stilig! Men det jeg merket mest var en gnist mellom herre og dame jeg ikke hadde oppdaget i "det gamle forhold". Sandelig!
Noen dager senere hadde jeg igjen besøk av jærbuen, og da var han alene. Jeg kjenner ham så godt at jeg kunne tillate me spørre om hvorfor dette skifte etter så mange år? Han informerte meg da at etter en utenlandstur hadde hans mangeårige fru tømt hele huset for hans eiendeler og plassert dem i det store uthuset! Han var ikke lenger velkommen i eget hus!
Enden på visen ble at skilsmisseoppgjøret gikk meget greit av hensyn til avkommet. Det var nok verdier til at ingen av partene ble sittendei igjen som fattiglus.
Men etter en stund i sitt nye hus ble han nærmest gal av å være alene. Så da ble MØTEPLASSEN  på Google løsningen! På rekordtid var kontakt med den riktige dame opprettet. Og ikke lenge etter tok han imot henne på Bryne jernbanestasjon! Det har blitt blink på alle måter. Hans barn og barnebarn har blitt glad i henne , og hun på sin side har blitt glad i dem og ikke minst jærstrendene.
Etter denne gode opplevelsen har jeg fullstendig revidert mitt syn på å få kontakt med rette partner på nettet. Faktisk er sjansen her mye større for å finne den rette enn under et lettere alkoholisert møte på en eller annen bar. På nettet har du jo faktisk hele Norge som nedslagsfelt for å finne den "rette".
For min egen part er jeg 100 % hetereseksuell og 1000 % ungkarssær. Det betyr at jeg måtte levd sammen med en attraktiv dame i særbo- d.v.s. at vi levde fysisk hver for seg , men var erotisk trofaste ettersom det ble for mye krøll med å bringe inn utenforstående i ordningen med risiko for smitte og det som verre er. Så kunne vi konstruert et avansert meldesystem overfor hverandre når et besøk var ønskelig .Dette kunne  resultert i at vi begge hadde det beste av alle verdener å dele. Så kunne vi være for oss selv når vi var sure.
Jeg lurer sandelig på om jeg sporenstreks går inn på MØTEPLASSEN for å finne denne  overjordiske dame.
Teksten har jeg allerede pønsket ut. Den reserverer jeg drømmedamen.