mandag 25. januar 2016

Islam representerer uhyggelig åndsrasisme

Lørdag kjøpte jeg boka "ISLAM-  den 11.landeplage" av Hege Storhaug". Jeg skal lese den etterhvert, men allerede nå ser jeg at åpningssitatet av Poul Henriksen er en innertier.: Fremtiden: alt hva folk med ubehag nægter at høre noget om, bliver AVGJØRENDE FOR VORES LIVSVILKÅR ÅRTIER ETTER.
Da en Oslopolitiker fra Frp i sin tid lanserte ordet SNIK-ISLAMISERING  ble han øyeblikkelig latterliggjordt av "de korrekte og seminar-snakkende politiske klassser" over hele fjøla som representerer de livsfarlige godhets-tyranninstene. Det er denne livsfarlige utgaven av menneskerasen som skal ha seg frabedt å bli konfrontert med virkelighetens nakne realitet. Når de blir forstyrret i deres teoretiske livsfjerne univers av sannhetens ærlige budbringere,så roper de korsfest, korsfest disse "løgnaktige" og stempler dem som bygdetullinger.
En dalbu fortalte meg nettopp hva han hadde opplevd i en av Stockholms forsteder. Han skulle kjøpe noe undertøy, og hadde forvillet seg inn i en forstad som var tilnærmet 100 % muslimsk. Han så ikke en eneste hvit persom, og overalt var alle plakater og skilt på både svensk og arabisk. Han "flyktet" i hu og hast.
Ettersom jeg i sin tid ble utdannet til å bli  100 % åndsrasist av min barndoms fanatiske sekt, er jeg mulig den i Norge som er mest oppmerksom på følgene av åndsrasisme. Åndsrasisme fungerer slik at en "religiøs organisert flokk" stempler alle andre som midreverdige og hedninger. I min sekt skulle alle andre betraktes som "verdens ugudelige børn". Men en sekt på rundt 200 medlemmer representerer ikke noen fare for omverden. Noe helt annet er det når man importerer hundretusenvis av fanatisk praktiserende muslimer, fortrinns menn i alder 15-40. I deres DNA er innprintet at alle andre ikke-muslimer er "vantro hunder". Og kvinner "mindreverdig og fritt vilt".
Det er liksom blitt opplyst og vedtatt at rasisme kun gjelder forskjell i hudfarve. Men, den religiøse åndsrasisme er mye, mye verre og mye mer livsfarlig. Den snakker ikke venstresiden om!!!
Sylvi Listhaug med sin ansvarlige holdning til asylproblematikken er den beste garanti for at Ola og Kari blir opplyst om følgene av en virkeligfjern "Godshets-asylpolitikk" for våre etterkommere.
Og det er at vi (les VG i dag) ender opp med et ufritt samfunn hvor kvinner er utsatt for overgrep når de beveger seg i det offentlige rom hvor gjenger av mannlige muslimer regjerer.
For husk at for disse åndsrasister er kristne "hedninger og midreverdige", for ikke å snakke om kristne kvinner! Er kvinnen mindreverdig og underlagt mannen i Islamsk åndsrasistiske land, så er hun som kristen enda mindre verdt, om mulig, i øynene  av Islams livsfarlige og fanatiske krigere som har verdensherredømme som mål.
Det er jo en skjebnens ironi at godhetstyrannene er de første til å stempe oss som rasister som er  skeptiske til ukontrollert innvandring av hjernevaskede islamister.
Selv er de så forblindet av "sin eneste sanne asyltro" at de ikke ser at de er uvurdelige støttespillere for de farligste rasister av dem alle.
Og i asylantenes hovedstad i Sverige, Malmø, ryktes det nå at den nye politasjonen nå skal bygges som en bunkers. Jeg håper inderlig at det bare er rykte. Men, jeg tenker mitt...