lørdag 9. juni 2012

Taliban, Kambodsja og Nord Korea som forbilder

Jeg leste en meget interessant artikkel i Aftenposten om de tre lag av befolkningen i Nord Korea. Dette må jo være et forbilde for all verdens psykopat-diktatorer. Hadde dette avskum hatt samme mulighet til  hermetisk å lukke grensene for omverdenen slik Nord Korea gjør hadde de fått levd ut alle sine perverse og våte drømmer.
Overklassen i dette sinnsykeasyl kalles tomater ettersom de er ekte tilbedere av "den store leder" tvers gjennom. De er de eneste som får lov å bo i hovestaden Pyongyang. Mellomklassen kalles epler ettersom lederskapet betrakter dem som hyklere ettersom de kun er røde utenpå. De er spredt rundt omkring. Underklassen kalles for vindruer fordi det psykopatiske lederskap har gitt opp å omvende dem til " den sanne lære". De er samlet i leirer og landsbyer i "ødemarken" , og det er disse som dør av sult når det ikke er nok mat til alle.
Når det gjelder Taliban så må dette være forbildet for "den store leder" i en av de mange "religiøse" småsektene i Norge. Kvinnen skal være mannen totalt underdanig, være analfabet og gå i burka. Begge kjønn skal i øvrig være totalt hjernevasket og mennene skal øyeblikkelig henrette enhver som våger å forlate "den eneste sanne tro". Nå gjør opplysning og demokrati i Norge det umulig for lederne av de sterktroende sekter i Sør-Norge (sterktroende, Smiths Venner m.fl.) og Nord-Norge (læstadianerne) å få leve ut sine vanvidds og kvaisreligøse drømmer helt ut, men sandelig klarer de det skremmende godt i prosessen hjernevasking. Hadde jeg hatt total makt hadde disse spredere av åndelig aids blitt satt i isolasjon inntil de hadde bekjent sine grove synder. Når jeg snakker med nære slektninger som min barndoms sekt og deres ledere har ødelagt totalt, er det som mordlysten bryter ut i lys lue.
Så var det Kambodsja. De som herjet her rundt 1978 er de politiske tvillingene til Taliban. Deres nesegruse disipler i Norge besøkte dem og kom hjem med lovsang. De millioner av sakesløse mennesker som ble slaktet ned av det politiske Taliban på dødsmarkene er det beste bevis på at når venstresidens medfødte  instinkter blir dradd ut til det ytterste, så blir selv Hans Majestet Fanden en engel i forhold!
For akk så mange år siden leste jeg en interssant artikkel i det forlengs nedlagte og meget mørkeblå tidsskrift ved navn Farmand. Her ble bedehus-emisæren og den kommunistiske agitator fremhevd som åndelige tvillinger. Ingen av dem representerte noe som helst konstruktivt, men tvert i mot et satanisk redselsregime i siste instans. Taliban og Kambodsja viser hvor rett Farmand hadde i sine spådommer.

Satanismen som opptrer i så mange forskrekkelige utgaver hadde ikke hatt mulighet for å utfolde seg det minste hvis det ikke var for deres til alle tider lojale lakeier. Og disse er
FEIGHETEN     HYKLERIET    SMISKERIET   UVITENHETEN    GRÅDIGHETEN
Hvis jeg personlig hadde fått valget om å være   "forstander" i en av Norges  sekter, nord eller sør, eller være ansvarlig for et seriøst horehus,så var valget enkelt. Det første hadde, iallefall for meg, vært helt utenkelig. Jeg hadde følt meg som en kriminell parasitt og åndelig massemorder.
Som bordellsjef skulle jeg innført et humør- og kjærlighetsregime som verden aldri hadde opplevd før. Jeg skulle observert til fulle bibelens ord om at når vi velger mellom tro, håp og kjærlighet , så er kjærligheten det aller største. ( Kjærlighet er helt fraværende i sektene).
Etter å ha blogget dette føler jeg meeget nær beslektet med Christi ånd. Han også avskydde pengepugere og farisærere! Og så hadde ifølge Bibelen også Jesus Kristus god greie på kvalitetsvin!