onsdag 1. juni 2011

Kvasireligiøse sekter som strukturelle åndskriminelle organisasjoner

Dette er overskriften på neste blogg. Resten må jeg skrive ferdig inne i meg  innen helgen. Så vet dere hva dere har i vente.Dette må jo være verdenpremiere på betegnelsen "Strukturelle åndskriminelle organisasjoner". Det var forøvrig min daglige samtalepartner VårHerre som beordret meg til å bruke betegnelsen. Og ettersom min barndoms religiøse sekt har lært meg at "at ingen fugl faller til jorden uten det er Vår Herres vilje,så er lederne for sektene i Kristiansand/Egersund allerede sjakk-matt. I en eventuell rettsak kommer jeg til å påberope meg Vår Herre som min befalende sjef over min blogg, avdeling nødvendig oppgjør med sektenes religionssvindel. Så det er bare i opplysningens navn å spre min blogg til tusener. That's for now.